مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-05سياسي

مصوبه جدید شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری


یک عضو شورای نگهبان از مصوبه جدید شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری و ساماندهی وضعیت ثبت نام نامزدها خبر داد.

- "مصوبه" جدید شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری یک عضو شورای نگهبان از "مصوبه" جدید شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری و ساماندهی وضعیت ثبت نام نامزدها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در گزارش 78 از سلسله گزارش های خود به مردم از جلسات شورای نگهبان نوشت: چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه، جلسه شورای نگهبان برگزار شد.

در این جلسه با توجه به نزدیکی ایام ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مباحثی در خصوص نابسامانی و بی نظمی وضعیت ثبت نام داوطلبان مطرح شد و اعضا همگی نسبت به ساماندهی وضعیت ثبت نام داوطلبان اتفاق نظر داشتند.

در هر دوره انبوهی از افراد در کنار شخصیت های سیاسی و مدیران کشور، در ستاد انتخابات حضور می یابند و صرفا با در دست داشتن کپی شناسنامه و چند قطعه عکس اعلام کاندیداتوری و ثبت نام می کنند! با گزارشی که در جلسه ارائه شد، مشخص شد که از مجموع 1636 نفر که سال 1396 در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بودند، حدود 1200 نفر از آنها دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و پایین تر از آن بوده اند و حدود 300 نفر از ثبت نام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه جدید شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری

مصوبه جدید شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری