مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 21:302021-05-04سياسي

برترین دانشگاه های ایران و جهان در رشته پزشکی


از آنجایی که رشته های پزشکی و پرستاری از رشته های پرطرفدار میان دانشجویان، به خصوص در ایران به شمار می رود، رتبه بندی دانشگاه های ایران و جهان در این رشته ها، - از آنجایی که رشته های "پزشکی" و "پرستاری" از رشته های پرطرفدار میان دانشجویان، به خصوص در ایران به شمار می رود، رتبه بندی دانشگاه های ایران و جهان در این رشته ها، معیاری برای تعیین و شناسایی دانشگاه های برتر این حوزه است تا دانشجویان بتوانند بر اساس این شاخصه ها اهداف خود در قبولی در این رشته ها را تعیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان که جدیدا توسط نظام رتبه بندی کیواس منتشر شد، چهار شاخص شهرت دانشگاه، ارزیابی کارفرمایان، تعداد استنادها به ازای هر مقاله و H-index مورد سنجش قرار گرفت.

در این رتبه بندی که دانشگاه ها برای رشته پزشکی و پرستاری در سال 2021 میلادی هم رتبه بندی شدند، دانشگاه هایی از کشورهای آمریکا و انگلیس رتبه های اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین چند دانشگاه دیگر آمریکایی در میان 10 دانشگاه برتر جای گرفتند.

نکته جالب ده دانشگاه برتر در رشته پزشکی این است که به جز یک دانشگاه سوئدی، تنها دانشگاه های کشورهای آمریکا و انگلیس رتبه های اول تا دهم را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین دانشگاه های ایران و جهان در رشته پزشکی

برترین دانشگاه های ایران و جهان در رشته پزشکی