مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-04-23سياسي

برخی کج سلیقگی ها مانع توسعه غرب جزیره و کمبود آب در قشم است


دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: برخی کج سلیقگی ها مانع توسعه غرب جزیره و کمبود آب در قشم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم جمعه شب در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل منطقه آزاد قشم توسعه متوازن جزیره قشم و مطالبه گری مردم این جزیره را دو هدف عمده خود در آغاز تصدی مسئولیت خود در قشم در حدود هفت سال پیش عنوان کرد و گفت: امروز خدا را شاکرم که با کمک و همت تک تک همکارانم در سازمان، مسئولان شهرستان و بخصوص ائمه جمعه شیعه و اهل سنت بطور نسبی به این دو هدف رسیدم.

وی با اشاره به اینکه امروز بستر توسعه در غرب جزیره فراهم شده و حرکت به سوی پیشرفت آغاز شده است، افزود: اگر برخی کج سلیقگی ها نبود توسعه این بخش از جزیره عزیز قشم تا حالا به سرانجام خوبی رسیده بود.

مومنی تصریح کرد: وقتی من به جزیره قشم آمدم حتی یک مگاوات برق در این جزیره تولید نمی شد، درصورتی که میزان تولید برق در این جزیره تا پایان دولت دوازدهم به یک هزار و یکصد مگاوات خواهد رسید.

وی مشکل کمبود آب در جزیره را ناشی از کج سلیقگی برخی ها دانست و خطاب به مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم گفت: قطار توسعه در جزیره باید با همان سرعت و حتی بیشتر ادامه یابد و مهم ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کج سلیقگی ها مانع توسعه غرب جزیره و کمبود آب در قشم است

برخی کج سلیقگی ها مانع توسعه غرب جزیره و کمبود آب در قشم است