مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-04-23سياسي

خطر ترویج مسائل ضداخلاقی در کشورهای اسلامی


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عمل به توصیه های نبوی راه نجات جوامع بشری است، اظهار کرد: امروز انحطاط اخلاقی تنها ویژه چند کشور غربی نیست بلکه مسائل ضداخلاقی در دنیای اسلام هم در حال رواج یافتن است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عمل به توصیه های نبوی راه نجات جوامع بشری است، اظهار کرد: امروز انحطاط اخلاقی تنها ویژه چند کشور غربی نیست بلکه مسائل ضداخلاقی در دنیای اسلام هم در حال رواج یافتن است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در هفتمین جلسه آموزه هایی از قرآن کریم ، اظهار کرد: جهان امروز با وجود پیشرفت های تکنولوژی، افزایش رفاه و آسایش و به گسترش وسایل صوتی و تصویری دارای مشکلاتی است و از طرفی پیشرفت ها باعث شده مشکلات و مسائلی که بشر از نظر اخلاقی به آنان نیازمند است مورد تهدید قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات صوتی و تصویری برای همگان میسر شده و با وجود پیشرفت های شگرف، گستره و دامنه کجی ها و انحطاط های اخلاقی پیچیده شده است، تصریح کرد: امروزه از تکنولوژی و اختراعات هم در مسیر رشد و تعالی هم در مسیر ظلم، ستم، تخریب و ضداخلاق استفاده می شود.

شاهرخی با یادآوری اینکه برای اینکه بتوانیم از اختراعات در مسیر صحیح استفاده کنیم باید اخلاق نبوی و علوی را در جامعه گسترش دهیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ترویج مسائل ضداخلاقی در کشورهای اسلامی

خطر ترویج مسائل ضداخلاقی در کشورهای اسلامی