مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-04-23اقتصادي

تامین و توزیع کالاهای اساسی در لرستان بدون مشکل


معاون بازرگانی داخلی سازمان صمت لرستان می گوید: هیچ مشکلی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

- ایسنا/لرستان معاون بازرگانی داخلی سازمان صمت لرستان می گوید: هیچ مشکلی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

محمدمراد سپهوند سوم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از این میزان گوشت مرغ مصرفی روزانه لرستان 120 تا 130 تن بود که با توجه به تقاضای مردم به این ماده پروتیینی، رقم آن 20 تا 30 تن افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: با اقدامات موثر و برنامه ریزی دقیق در رابطه با تعیین و تعریف شبکه های توزیع مناسب و کنترل مبادی تولید تا سطح عرضه و نظارت دقیق بر کشتارگاه ها و مرغداری های استان، اکنون میانگین تولید و کشتار مرغ به 150 تن در روز رسیده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

سپهوند با بیان اینکه این میزان گوشت مرغ با قیمت مصوب چ در حال توزیع است، افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در استان 24 هزار و 900 تومان در بازار تعیین شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین به تامین و توزیع کالاهای اساسی مربوط به سهمیه ماه مبارک رمضان در استان اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی اکنون خوشبختانه هیچ مشکلی برای تامین این کالاهای اساسی در لرستان وجود ندارد و براساس سرانه شهرستان ها تخصیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و توزیع کالاهای اساسی در لرستان بدون مشکل

تامین و توزیع کالاهای اساسی در لرستان بدون مشکل