مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-23پزشكي

ثبات در ظرفیت بستری های موقت تعداد بیماران کرونایی در استان های شمالی


سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به ثبات در ظرفیت بستری های موقت تعداد بیماران کرونایی در استان های شمالی، گفت: از واکسیناسیون و روند کار در دانشگاه های علوم پزشکی اطمینان داشتیم.

- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به ثبات در ظرفیت بستری های موقت تعداد بیماران کرونایی در استان های شمالی، گفت: از واکسیناسیون و روند کار در دانشگاه های علوم پزشکی اطمینان داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت و ناظر عالی وزارت بهداشت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان های شمالی، به دنبال سفر دو روزه خود و پس از حضور در دو دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران از دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کرد.

وی در این سفر چگونگی سیر افزایشی بیماران کرونایی در دانشگاه های علوم پزشکی بابل، مازندران و گلستان را مورد توجه قرار داد و گزارشی در خصوص تست های انجام شده، تعداد دُزهای واکسن دریافتی، روند درمان بیماران در بخش های سرپایی، تعداد تخت های درمانی بیماران کرونایی، ارائه داروهای آنتی وایرال به بیماران بخش های سرپایی، روند واکسیناسیون گروه های هدف در فاز اول واکسیناسیون به خصوص دانشجویان بالینی را مورد توجه قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات در ظرفیت بستری های موقت تعداد بیماران کرونایی در استان های شمالی

ثبات در ظرفیت بستری های موقت تعداد بیماران کرونایی در استان های شمالی