مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-04-23بين الملل

مخالفت با احیای برجام، دستورکار هیأت صهیونیست در سفر به واشنگتن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به گفته مقام های صهیونیست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از هیأتی که قرار است در روز های آینده برای گفتگو های استراتژیک با مقام های آمریکایی درباره ایران به واشنگتن سفر کند، - یک وبگاه خبری آمریکایی به نقل از چند مقام صهیونیست گزارش داد، در پایان نشست روز پنجشنبه نتانیاهو با مقام های رژیم صهیونیستی قرار بر این شد که هیأت اسراییلی در سفر به واشنگتن بر مخالفت این رژیم با بازگشت آمریکا به برجام تاکید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به گفته مقام های صهیونیست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از هیأتی که قرار است در روز های آینده برای گفتگو های استراتژیک با مقام های آمریکایی درباره ایران به واشنگتن سفر کند، خواسته بر مخالفت این رژیم با بازگشت آمریکا به برجام تاکید داشته باشند.

به نوشته وبگاه خبری آکسیوس این موضع شبیه موضعی است که رژیم صهیونیستی طی یک سالِ قبل از امضای برجام در سال 2015 اتخاذ کرد و اکنون تاریخ می تواند تکرار شود.

قرار است مییر بن شبت ، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم، تمیر هیمن رییس دستگاه اطلاعات نظامی اسراییل و یوسی کوهن رییس موساد هفته آینده برای گفتگو با همتایان آمریکایی خود در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت با احیای برجام، دستورکار هیأت صهیونیست در سفر به واشنگتن

مخالفت با احیای برجام، دستورکار هیأت صهیونیست در سفر به واشنگتن