مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-04-23پزشكي

7 قربانی کرونا در یک روز/ تعداد جان باختگان در سمنان باز هم رکورد زد+ اینفوگرافیک


بررسی آخرین شرایط همه گیری ویروس کرونا در استان سمنان نشان می دهد که مرگ ناشی از ابتلا به کروناویروس در این استان رکورد زده و به هفت قربانی در یک روز رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بررسی آماری آخرین وضع بیماری کرونا  در استان سمنان از دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود، نشان می دهد که تا روز جمعه سوم اردیبهشت ماه امسال، 34 هزار و 212 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان شناسایی شده است.

از این تعداد، تاکنون 9 هزار و هفت نفر از بیماران با تلاش کادر بهداشت و درمان در سراسر استان سمنان بهبود یافته اند و متأسفانه، 995 نفر نیز قربانی کرونا شده اند.

بررسی آمارهای منتهی به سوم اردیبهشت ماه نیز از شرایط خاص همه گیری این ویروس در سراسر استان سمنان حکایت دارد.

بر این اساس، در آخرین آمار ارائه شده قبل از سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان، 304 مورد قطعی ابتلا به بیماری کرونا شناسایی شده است.

هم اکنون 455 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 در بیمارستان های استان سمنان بستری هستند و در زمان منتهی به سوم اردیبهشت ماه، 57 نفر از بیماران از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

شمار قربانیان کرونا در آمارهای منتهی به سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان، هفت نفر اعلام شده که بیشترین عدد در ماه های اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 قربانی کرونا در یک روز/ تعداد جان باختگان در سمنان باز هم رکورد زد+ اینفوگرافیک

7 قربانی کرونا در یک روز/ تعداد جان باختگان در سمنان باز هم رکورد زد+ اینفوگرافیک