مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-23سياسي

تجلیل مسؤولان محلی قشم از عملکرد مومنی در منطقه آزاد قشم


مسوولان ارشد جزیره قشم عملکرد «حمیدرضا مومنی» مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم را مطلوب و ستودنی ارزیابی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مسوولان ارشد جزیره قشم در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم، عملکرد حمیدرضا مومنی مدیرعامل سابق را مطلوب و ستودنی ارزیابی کردند.

پروژه های نیمه تمام قشم تا پایان دولت به سرانجام برسد حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم در این آیین اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد قشم در تلاش خالصانه برای پیشبرد امور عمرانی، فرهنگی، مذهبی، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان سنگ تمام گذاشته است.

وی افزود: اقدامات صورت گرفته جهت عمل به مسوولیت دینی و اجتماعی در کنار نگاه به پیشرفت همه جانبه جزیره قشم ستودنی ارزیابی می شود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: طرح های نیمه تمام جزیره قشم باید با حمایت جدی مسوولان پیش از اتمام دولت به سرانجام برسد تا عمران و آبادانی جزیره بیش از پیش تجلی یابد.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: به طور کلی ارزیابی ما از عملکرد حمیدرضا مومنی در سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم، مثبت است.

حل مشکل آب شرب مناطق محروم قشم نیازمند همت است شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز گفت: مومنی شخصیتی تعامل گرا است که از مجرای تعامل با جامعه محلی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل مسؤولان محلی قشم از عملکرد مومنی در منطقه آزاد قشم

تجلیل مسؤولان محلی قشم از عملکرد مومنی در منطقه آزاد قشم