مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-23اقتصادي

پروژه تعیین تکلیف نشده ای در خرمشهر وجود ندارد


در خرمشهر هیچ پروژه تعیین تکلیف نشده ای وجود ندارد و همه پروژه های تعریف شده، تعیین تکلیف و وضعیت پیمانکاران نیز مشخص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی خرمشهر، در جمع خبرنگاران به روند اجرایی پروژه ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان تخصصی قلب خرمشهر از جمله پروژه های نیمه تمام است که 60 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز آن در نظر گرفته شد و تاکنون، 30 میلیارد تومان برای آن تخصیص یافته است.

وی افزود: ظرف چند روز آینده پیمانکار این پروژه مشخص می شود تا با مشخص شدن پیمانکاران و با همکاری دانشکده علوم پزشکی به بهره برداری برسد.

فرماندار خرمشهر، به پروژه چهار بانده کردن خرمشهر اشاره کرد و گفت: برای چهار باند کردن جاده اهواز به خرمشهر پیگیری هایی زیادی انجام شد که این پیگیری ها به نتیجه رسید و اکنون پیمانکار آن نیز مشخص و 200 میلیارد تومان بودجه اولیه برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، 400 میلیارد تومان هزینه برآورد شده است و نیز پیمانکار تجهیز کارگاه کرده و زمین را تحویل گرفته و امید است که در روزهای آینده با حضور استاندار شاهد کلنگ زنی پروژه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تعیین تکلیف نشده ای در خرمشهر وجود ندارد

پروژه تعیین تکلیف نشده ای در خرمشهر وجود ندارد