مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-23بين الملل

تصمیم تازه نتانیاهو برای شکست مذاکرات وین


براساس برنامه اعلام شده، هیات ها پس از مشورت در پایتخت های متبوع خود، هفته آینده ضمن از سر گیری نشست کمیسیون مشترک برجام، گفتگو های فنی و کارشناسی را دنبال خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، یک رسانه آمریکایی گزارش داد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای به شکست کشاندن مذاکرات وین؛ هیئتی را هفته آینده روانه واشنگتن، پایتخت آمریکا، می کند.

تارنمای رسانه آمریکایی آکسیوس (axios) با انتشار این خبر نوشت: نتانیاهو به هییتی دستور داده تا برای انجام مذاکراتی راهبردی بر سر ایران و در مخالفت با بازگشت آمریکا به توافق هسته ای عازم واشنگتن شوند، طرف اسراییلی از پرداختن به محتوای این مذاکرات خودداری کرده است.

اکسیوس درادامه نوشت: این رفتار و موضع دولت نتانیاهو دقیقا همان رفتاری است که یک سال پیش از اعلام و حصول توافق هسته ای در سال 2015 میلادی صورت گرفت که این موضوع در آن زمان منجر به تیرگی روابط بین اسراییل و دولت وقت باراک اوباما شد.

این گزارش می افزاید:برخی خبر ها حاکی از آن است که مقامات ارشد امنیت ملی اسراییل (رژیم صهیونیستی) هفته آینده برای گفتگو بر سر ایران به واشنگتن اعزام خواهند شد، این هییت شامل، میر بن شبات (Meir Ben-Shabbat) مشاور امنیت ملی، آویو کوچاوی (Aviv Kochavi) رییس ستاد مشترک، تامیر هایمان (Tamir Hayman) رییس اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم تازه نتانیاهو برای شکست مذاکرات وین

تصمیم تازه نتانیاهو برای شکست مذاکرات وین