مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-04-23پزشكي

فوتی های کرونای قم دو برابر شد


در 24 ساعت گذشته 10 تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود جان خود را در این استان از دست دادند و این تعداد در مقایسه با روز گذشته که پنج تَن بود 2 برابر می باشد.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در 24 ساعت گذشته 10 تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود جان خود را در این استان از دست دادند و این تعداد در مقایسه با روز گذشته که پنج تَن بود 2 برابر می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر در گفت و گویی ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونا در این استان اظهارکرد: در شبانه روز منتهی به سوم اردیبهشت ماه 164 بیمار با علائم کرونا توسط اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی افزود: 97 تَن از این بیماران نیز بستری شدند.

قدیر با اشاره به ترخیص 84 تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری شده بودند اضافه کرد: در حال حاضر مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی و بیمارستانی قم 564 تَن است و وضعیت 104 تَن از آنان نیز وخیم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همچنین تعداد آزمایش های روزانه را هزار و 839 مورد ذکر کرد و افزود: نتیجه 432 مورد از این آزمایش ها مثبت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونای قم دو برابر شد

فوتی های کرونای قم دو برابر شد