مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-23بين الملل

دیدار وزیر خارجه قرقیزستان با رییس کمیته صلیب سرخ بین المللی


وزیر خارجه قرقیزستان در دیدار رییس کمیته صلیب سرخ آخرین وضعیت خانواده های گروههای تروریستی قرقیزی در اردوگاههای عراق را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک ، روسلان قزاق بایف وزیر امور خارجه قرقیزستان با کارلوس باتالاس رییس کمیته صلیب سرخ در این کشور دیدار کرد.

در این جلسه ، طرفین در مورد زمینه های اولویت تعامل بین جمهوری قرقیزستان و کمیته بین المللی صلیب سرخ به ویژه پروژه هایی که هم اکنون در زمینه امور بشردوستانه و موارد اضطراری و سیستم تعزیرات در حال اجرا هستند، بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه قرقیزستان از مساعدت کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایجاد یک برنامه جامع و پایدار برای درمان بیماران سل در ندامتگاههای این کشور تقدیر کرد.

قزاق بایف در ادامه به موضوع بازگشت از عملکرد موفق بازگرداندن کودکان از عراق به  قرقیزستان از آمادگی این سازمان برای کمک بیشتر در زمینه بازگرداندن افراد و  توانبخشی مجدد آنها ابراز آمادگی کرد.

قزاق بایف در ادامه از کمیته بین المللی صلیب سرخ خواسته است تا امکان ارائه کمک های بشردوستانه به قرقیزستان را ادامه دهند و در ساخت مدارس و بیمارستان ها مساعدت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه قرقیزستان با رییس کمیته صلیب سرخ بین المللی

دیدار وزیر خارجه قرقیزستان با رییس کمیته صلیب سرخ بین المللی