مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-23ورزشي

نقشه های فرهاد مجیدی برای فردا شب با الدحیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی در بازی رفت برابر الدحیل ترجیح داد تیمش را با سیستم هجومی به زمین بفرستد تا بتواند با شکست این تیم قدرتمند، - ممکن است سرمربی استقلال در بازی برگشت برابر الدحیل تیمش را با تغییر سیستم به زمین بفرستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی در بازی رفت برابر الدحیل ترجیح داد تیمش را با سیستم هجومی به زمین بفرستد تا بتواند با شکست این تیم قدرتمند، صعود تیمش به مرحله بعد را تا حد زیادی قطعی کند.

مجیدی در این بازی ترجیح داد از مطهری، دیاباته و قائدی همزمان در ترکیب اصلی استفاده کند، ضمن اینکه فرشید اسماعیلی پشت سر آنها حضور داشت و آرش رضاوند هم که به عنوان زوج مسعود ریگی بازی می کرد، بازیکنی است که خصوصیت های تهاجمی بیشتری دارد.

نتیجه سیستمی که مجیدی برای این بازی چید، به ثمر رسیدن 3 گل بود ولی مشکل آنجایی بود که آبی ها در دفاع اشتباهات فاحشی داشتند و همین مساله باعث شد 4 گل از حریف خود دریافت کنند.

حالا از استقلال خبر می رسد ممکن است مجیدی در بازی برگشت برابر الدحیل سیستم محتاطانه تری برای تیمش انتخاب کند تا این تیم بتواند در دفاع عملکرد بهتری داشته باشد.

در این بین شنیدیم احتمال دارد مجیدی یکی از مهاجمانش را نیمکت نشین کند و از یک بازیکن با خصوصیات تدافعی تر استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های فرهاد مجیدی برای فردا شب با الدحیل

نقشه های فرهاد مجیدی برای فردا شب با الدحیل