مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-23اقتصادي

توقیف 9 شناور صیادی در بوشهر به دلیل صید غیرمجاز


فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر گفت: 9 فروند شناور صیادی به سبب صید غیر مجاز و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوط به صید در آب های استان توقیف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، قدرت اله حاتم وند حفظ ذخایر آبزیان را از اولویت های شیلات بیان کرد و افزود: صید آبزیان بر اساس صدور مجوز ها انجام و در غیر این صورت تخلف و قاچاق محسوب می شود.

وی از برخورد با صید غیرمجاز و توقیف شناور های صیادی در خلیج فارس خبر داد و گفت: باتوجه به صید غیرمجاز از سوی برخی شناور ها در بعضی از صیدگاه ها در شمال و جنوب استان، تیم های عملیاتی برای برخورد با آنها اعزام شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر ادامه داد: در همین زمینه 9 فروند شناور صیادی که در آب های ساحلی این استان به صید غیر مجاز مشغول بودند به سبب رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوط توقیف که 4 فروند قایق در گشت یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات در آب های جنوبی و 5 فروند لنج در آب های شمال استان توقیف شدند.

حاتم وند، نداشتن مجوز صید، رعایت نکردن حریم صیدگاه ها و حمل ادوات و ملوانان غیرمجاز را از دلایل توقیف 9 فروند شناور یاد شده عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 9 شناور صیادی در بوشهر به دلیل صید غیرمجاز

توقیف 9 شناور صیادی در بوشهر به دلیل صید غیرمجاز