مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-23سياسي

انحلال اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران کذب محض است


در حالی که برخی ادغام اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی با اداره کل امور ایثارگران را به معنی انحلال اداره کل امور ایثارگران مطرح کرده اند مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران این موضوع را کذب دانسته و بر افزایش ارایه خدمات به ایثارگران تاکید کرد.

- در حالی که برخی ادغام اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی با اداره کل امور ایثارگران را به معنی انحلال اداره کل امور ایثارگران مطرح کرده اند مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران این موضوع را کذب دانسته و بر افزایش ارایه خدمات به ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شهر، یکی از سرمایه های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایثارگران و شهدا هستند و تکریم خانواده این عزیزان همواره از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

هرچند متاسفانه هستند عده ای که با اهداف مشخص و به صورت غیرواقعی تلاش می کنند تا با طرح برخی مسایل توجه به این سرمایه بزرگ را کمرنگ جلوه دهند.

به تازگی برخی از رسانه ها دست به اقدامی غیرحرفه ای و غیراخلاقی زده و تلاش کردند از شهرداری تهران چهره ای مخالف فرهنگ ایثار و شهادت ترسیم کنند.

حال آنکه مدیریت شهری همواره در این دوره تلاش کرده بیشترین خدمت رسانی را به جامعه ایثارگر داشته باشد و اتفاقا این رویکرد را برای خود اصلی فراموش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران کذب محض است

انحلال اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران کذب محض است