مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-23سياسي

مجلس مراحل مذاکره را زیر ذره بین قرار دهد


امام جمعه مهریز با تاکید بر اینکه مذاکره کنندگان باید در مقابل ملت ایران پاسخگو باشند بنابراین فریب دشمن را نخورند، گفت: مجلس نیز تمام مراحل مذاکره را زیر ذره بین قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبد الرضا محی الدینی در پیام جمعه شهرستان مهریز اظهار داشت: مسئولان مذاکره کننده باید در مقابل تمام ملت پاسخگوی اعمال خود باشند بنابراین فریب دشمن را نخورند و مجلس شورای اسلامی نیز تمام مراحل برجام و مذاکره را زیر ذره بین قرار دهد.

محی الدینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دولت آمریکا سخن حق را پذیرا نیست، ادامه داد: آمریکا می خواهد یک سری مطالب باطل و بی اساس را به خورد مردم ایران بدهد که مسئولان با بصیرت ایران مانع از این امر می شوند.

امام جمعه مهریز با اشاره به انتخابات خرداد 1400 عنوان کرد: رسانه های بیگانه با تمام قدرت در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات هستند و خبرنگاران و رسانه های ملی باید با اطلاع رسانی و پوشش خبری کامل، مانع از تحقق این عمل شوند.

وی تصریح کرد: خواست دیگر دشمن، ایجاد اختلاف میان مردم برای انتخاب فرد اصلح است اما ملت ایران علاوه بر حضور پرشور باید فرد اصلحی را برای رییس قوه مجریه انتخاب کنند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها را با عدالت کامل برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مراحل مذاکره را زیر ذره بین قرار دهد

مجلس مراحل مذاکره را زیر ذره بین قرار دهد