مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-23سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات، قاتلان سردار دل ها را عصبانی تر خواهد کرد


ائمه جمعه کرمان با تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، این مهم را عامل عصبانیت قاتلان سردار سلیمانی خواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام یحیی احمدی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج با تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) و گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: محصول و میوه ماه مبارک رمضان تقوای الهی ست.

اقتدار انتقام جبهه مقاومت خواندند، بعضی پاسخ به نطنز خواندند و عده ای هم انکار کردند، اما آنچه امروز در جهان این روزها می گذرد قدرت، اقتدار و هیبت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که وزیر جنگ اسراییل اعتراف کرد ما می خواستیم آن را رهگیری کنیم اما نتوانستیم.

وی اضافه کرد: اما زمانی این عصبانیت نتانیاهو، بن سلمان و قاتلان سردار دل ها بیشتر و بیشتر می شود که مردم با مشارکت حداکثری و موشک انگشت سبابه همه ایرانیان مزین به جوهر آبی شود و بغض دشمنان این نظام و انقلاب و ولایت آتش خواهد گرفت.

 احمدی زاده ابراز کرد: سپاه پاسداران نهادی برخاسته از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ست که با پاسدارانی مخلص، مقتدر و وفادار به ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات، قاتلان سردار دل ها را عصبانی تر خواهد کرد

مشارکت حداکثری در انتخابات، قاتلان سردار دل ها را عصبانی تر خواهد کرد