مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-23اقتصادي

قرارگاه بدون مرغ در استان فارس/ همچنان دلال ها مقصرند؟


راه اندازی قرارگاه، همیشه یادآور حماسه های پر افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است، چه آن زمان که حماسه مقاومت رقم خورد و دشمن بعثی از خاک کشور به عقب رانده شد و چه آن زمان که قرارگاه سازندگی تشکیل و احیای ایران اسلامی دنبال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اگرچه قرارگاه همواره یادآور می شده و با توجه به نیاز تقریبا 11 هزار تنی بازار استان فارس، نه تنها بازار دچار مشکل نبوده، بلکه مازادی نیز بر روی کاغذ به چشم می خورد.

به موضوع فوق می بایست این نکته را اضافه کرد که نهاده مرغداری از اواسط آبان ماه و ابتدای آذرماه 99 و به ادعای دولت، با ارز یارانه ای تأمین گردیده و لذا مرغ استحصالی از جوجه ریزی در استان فارس (با توجه به مازاد عرضه) می بایست با قیمت مصوب وقت یعنی 20 هزار و 400 تومان به دست مصرف کننده می رسید؛ موضوعی که درستی یا نادرستی قیمت مذکوررااز هر مصرف کننده خرد در سطح استان فارس  می توان جویا شد.

با وجود مساعد بودن همه شرایط (به اذعان آمار جهاد کشاورزی)، مرغ مصرف کننده استان فارس در اسفندماه 99 با قیمت بیشتر از قیمت مصوب و در حدود 25 هزار تومان به دست مصرف کننده رسید؛ اگرچه همه نگاه ها به سمت مجموعه صمت می رفت اما با بررسی انجام شده، این نکته محرز گردید که مرغ تحویلی به مرغ فروشی با قیمتی به مراتب بالاتر از حد مصوب بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه بدون مرغ در استان فارس/ همچنان دلال ها مقصرند؟

قرارگاه بدون مرغ در استان فارس/ همچنان دلال ها مقصرند؟