مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-23سياسي

دشمن روز به روز در حال ضعیف تر شدن است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دست غیبی بالای سر این انقلاب و مردم وفادار ایران اسلامی است، گفت: دشمن روز به روز در حال ضعیف تر شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی امروز در خطبه مجازی نماز جمعه، با تاکید بر توجه به پرهیزگاری تقوا توسط مردم، اظهار کرد: روزه داری در ماه مبارک رمضان را فراموش نکنید، در این روزها باید مراقب نیت ها و اعمال و رفتارمان باشیم، طوری رفتار کنیم که خدا می خواهد.

وی با اشاره به خطبه امیرالمومنان علی (ع) در ارتباط با قرآن، افزود: خداوند پیامبر بزرگ اسلام را مبعوث کرد و به او کتابی با نام قرآن داد که کریم، ارجع، واضح، نفوذناپذیر، محفوظ، دارای برکات و کرامت و دارای اعجاز قرآن است چرا از تحریف حفظ شده است.

محمدی لایینی با بیان اینکه کسی که از تحریف قرآن حرف بزند سخنی باطل گفته است، تصریح کرد: همه علما و دانشمندان عالم باید این را بدانند که این قرآن همان کتابی است که در شب قدر نازل شد، قرآن نفوذناپذیر است، وظیفه ما در مقابل این کرامت ها و دینی سازگار با فطرت که خداوند عطا کرد شکرگزاری و ایمان است.

این مسؤول بیان کرد: خداوند هرگز در فکر عذاب قومی که مومن و شاکر باشد نیست، بلکه ناراحتی خداوند از کسانی است که به مواهب الهی ایمان ندارند، پس باید خوشح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن روز به روز در حال ضعیف تر شدن است

دشمن روز به روز در حال ضعیف تر شدن است