مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-23سياسي

طولانی کردن مذاکرات هسته ای، سیاست طرف امریکایی است


حضور موذیانه آمریکا در حاشیه نشست وین، بدین خاطر است تا با گذر زمان به اشکال مختلف در نشست ورود کند و عملا 1+4 را تبدیل به 1+5 کند.

- حجت الاسلام محسن ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مذاکرات هسته ای نباید فرسایشی باشد،گفت: حضور موذیانه آمریکا در حاشیه نشست وین، بدین خاطر است تا با گذر زمان به اشکال مختلف در نشست ورود کند و عملا 1+4 را تبدیل به 1+5 کند.

  امام جمعه فارسان ادامه داد: هدف دیگر آن ها، خسته کردن ایران در شرایط حساس کنونی و در آستانه انتخابات است تا به تدریج علاوه بر برجام هسته ای برجام های دیگر را در پایان به آن گره بزنند.

وی با اشاره به اینکه زمزمه توافق قوی تر حکایت از این هدف شوم دارد، افزود: آن ها چشم به انتخابات 28 خردادماه دارند و درصدد طولانی کردن دوره مذاکرات هستند تا بدانند در دولت آینده به کدام جریان سیاسی مواجه هستند.

ملک پور با بیان اینکه تمام تحریم ها باید رفع شود، اضافه کرد: این هم مطالبه رهبر انقلاب است که یک گام بلند در تداوم مذاکرات محسوب می شود و ما بر این باوریم الان زمان تحقق این مهم است.

وی پیوند انتخابات و سیاست خارجی را خطرناک عنوان کرد و توضیح داد: باز کردن پای سیاست خارجی به انتخابات می تواند با دوقطبی کردن روابط خارجی، منافع ملی را به خطر بیندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی کردن مذاکرات هسته ای، سیاست طرف امریکایی است

طولانی کردن مذاکرات هسته ای، سیاست طرف امریکایی است