مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-23سياسي

انتخابات و برجام نباید به یکدیگر گره بخورند/ فضای دارالعباده رمضانی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت: انتخابات و برجام دو موضوع جدا از یکدیگر هستند و نباید به هم گره بخورند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت: انتخابات و برجام دو موضوع جدا از یکدیگر هستند و نباید به هم گره بخورند.

آیت الله محمدرضا ناصری در پیام جمعه این هفته با اشاره به سپری شدن 10 روز از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سعادتمند کسانی هستند که توانستند در این فرصت 10 روزه با شرکت در ضیافت الهی برای خود جایگاهی اخروی به دست آورند و امیدوارم هر یک از ما که تا این لحظه از ماه مهمانی خدا، غفلت داشته ایم نیز با عزمی جزم، از فیوضات ماه مبارک رمضان بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: فلسفه روزه ماه رمضان، حصول تقواست و در ماه رمضان باید تربیت خدایی پیدا کنیم و روحیه کسالت و گرفتگی به یک روحیه معنوی و نشاط معنوی تبدیل شود و غفلت ما تبدیل به توجه به خداوند متعال و هدف خلقت شود.

ناصری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: یکی از مسائلی که باید به آن توجه داشته باشیم، منحرف نشدن از مسیر حق و مراقبت و مواظبت در این راه است زیرا منحرف شدن از مسیر خدا، پیامبر و ائمه ما را در مسیر کشف حقایق قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات و برجام نباید به یکدیگر گره بخورند/ فضای دارالعباده رمضانی شود

انتخابات و برجام نباید به یکدیگر گره بخورند/ فضای دارالعباده رمضانی شود