مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-23سياسي

ملاک مذاکره کنندگان ایرانی تنها عمل طرف غربی باشد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امام حسن (ع) در تقابل با دشمن حرف وحدیث ها را به جان خرید و صلح و نرمش قهرمانانه را برگزید تا با این نرمش، - ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امام حسن (ع) در تقابل با دشمن حرف وحدیث ها را به جان خرید و صلح و نرمش قهرمانانه را برگزید تا با این نرمش، اسلام و خط نبوت باقی مانده و دین از بین نرود که این، سخت ترین و درعین حال بهترین تصمیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در پیام آدینه این هفته بجنورد، با گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت خدیجه کبری (س)، به بیان فضائل و مناقب این بانوی بزرگ پرداخت و اظهار کرد: حضرت خدیجه (س) در راه رسالت حضرت محمد (ص) متحمل زحمات و مشقات فراوانی شد و در این راه همه اموال خود را انفاق کرد؛ اما لحظه ای از همراهی و همگامی با نبی مکرم اسلام دریغ نکرد.

وی با تأکید بر الگوبرداری مردم به ویژه بانوان از این بانوی بزرگ دنیای اسلام، افزود: اگر جامعه ما و به ویژه زنان جامعه حضرت خدیجه (س) را الگوی خود قرار دهند جامعه از بسیاری از مشکلات اجتماعی فاصله گرفته و به مدینه فاضله نزدیک می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، به تبیین نقش این امام همام در مبارزه با جریان نفاق، گفت: مبارزه با نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک مذاکره کنندگان ایرانی تنها عمل طرف غربی باشد

ملاک مذاکره کنندگان ایرانی تنها عمل طرف غربی باشد