مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-23سياسي

مقر فرماندهی گروهان فاتحین در پیشوا افتتاح شد


مقر فرماندهی گروهان گردان فاتحین منتظران شهادت در شهرستان پیشوا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سرهنگ علی اکبر انارکی فرمانده گردان فاتحین منتظران شهادت امروز در مراسم افتتاح مقر فرماندهی گروهان شهرستان پیشوا این گردان اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی ما است و امید داریم که در پایان این ماه توانسته باشیم که بندگی مناسبی برای خداوند متعال کرده باشیم.

وی گفت: در سال جاری زیرساخت های گردان به طور کامل آماده شده و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا توان رزم خود را بیش از پیش افزایش دهیم تا در مرزهای درون و برون مرزی بتوانیم به بهترین شکل ممکن اجرای رزم انجام دهیم.

فرمانده گردان فاتحین منتظران شهادت ضمن بیان اینکه عهد ما بر رزمنده بودن برای امام زمان(عج) است، ادامه داد: باید از نظر روحی نیز آمادگی کامل را داشته باشیم تا ان شاءالله بعد از شنیدن بانگ انا المهدی(عج) با سرعت بسیار زیاد به سمت کعبه حرکت کنیم و با توانایی جسمی و رزمی همچنین توانایی بالای ذهنی و روحی بتوانیم حرکت مؤثری را در سپاه حضرت اجرایی کنیم.

انارکی خاطر نشان کرد: مسؤولان یگان فاتحین سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران به بهترین شکل ممکن همراهی و پشتیبانی های لازم را انجام داده اند و به همین دلیل نیز شرایط فعالیت های آموزشی و رزمی را می توان با ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقر فرماندهی گروهان فاتحین در پیشوا افتتاح شد

مقر فرماندهی گروهان فاتحین در پیشوا افتتاح شد