مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-23بين الملل

سفارت آمریکا از حوادث شامگاه روز گذشته در قدس ابراز نگرانی کرد


سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی در واکنش به درگیری های شامگاه روز گذشته میان نظامیان رژیم صهیونیستی و شهروندان فلسطینی ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، بعدازظهر امروز (جمعه)، گزارش دادند که سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی در بیانیه ای به درگیری های شامگاه روز گذشته میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست واکنش نشان داده است.

طبق بیانیه منتشر شده در صفحه توییتری سفارت آمریکا، واشنگتن اعلام کرد: نگرانی شدید خود را درباره حوادث خشونت بار در قدس طی چند روز گذشته، ابراز می کنیم .

در ادامه این بیانیه آمده است: امیدواریم که مسئولان به [اقدامات] تحریک آمیز پایان دهند، آرامش [به قدس] بازگردد و به سلامت و کرامت همه مردم در قدس احترام گذاشته شود .

این بیانیه پس از آن صادر می شود که هلال احمر فلسطین، امروز (جمعه)، اعلام کرد که در درگیری های بامداد امروز و شامگاه روز گذشته میان فلسطینیان از یک سو و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی و گروه های تندرو صهیونیستی از سوی دیگر، 105 فلسطینی مجروح شده اند.

خبرگزاری فلسطین نیز امروز در ارتباط با این درگیری ها گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی 50 فلسطینی را در جریان درگیری های شامگاه روز گذشته دستگیر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت آمریکا از حوادث شامگاه روز گذشته در قدس ابراز نگرانی کرد

سفارت آمریکا از حوادث شامگاه روز گذشته در قدس ابراز نگرانی کرد