مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-23سياسي

استفاده بهینه از آب به کشاورزان آموزش داده شود


امام جمعه رشت، با بیان اینکه مشکل آب کشاورزان را به همه مسئولان متذکر می شوم، تصریح کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی می طلبد مسئولان مربوطه استفاده بهینه از آب را به کشاورزان آموزش دهند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه مشکل آب کشاورزان را به همه مسئولان متذکر می شوم، تصریح کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی می طلبد مسئولان مربوطه استفاده بهینه از آب را به کشاورزان آموزش دهند.

آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه که بدون مستمع در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا از همه می خواهم به شیوه نامه های بهداشتی عمل کنند؛ البته می دانم مردم پایبند به مسائل بهداشتی هستند.

وی به موضوع حقوق پیرامون سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و افزود: پیامبران الهی حقوقی نسبت به انسان ها دارند و نخستین حق پیامبران الهی به ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص) این است که به آنها ایمان آوریم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایمان به پیامبر نخستین حقوق رسول خدا(ص) نسبت به مردم است، تصریح کرد: اگر انسان به پیامبر خدا ایمان نیاورد تسلیم احکام او نخواهد شد.

آیت الله فلاحتی، مومن را کسی دانست که به پیامبر الهی ایمان داشته باشد و بیان کرد: همه مومنان به خدا، ملائکه، کتاب های آسمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بهینه از آب به کشاورزان آموزش داده شود

استفاده بهینه از آب به کشاورزان آموزش داده شود