مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-23اقتصادي

62 میلیارد تومان بلاعوض به زلزله زدگان سی سخت پرداخت شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 62 میلیارد تومان بلاعوض به زلزله زدگان سی سخت و اتمام بازسازی ها تا پایان تیر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی با اشاره به اینکه 4 هزار و 600 واحد مسکونی در زلزله سی سخت آسیب دیدند که یکهزار و 700 واحد آن احداثی و مابقی تعمیراتی هستند، گفت: آواربرداری شهر کامل انجام شده است.

در عین حال بنیاد کار عملیات اجرایی واحدهای احداثی را آغاز کرده است که هم اکنون عملیات اجرایی نزدیک به 300 واحد در شهرها آغاز و در روستاها نیز کار شروع شده است.

جنتی با اشاره به اینکه 50 روستا با 680 واحد مسکونی در زلزله سی سخت دچار خسارت شدند، افزود: در مجموع واحدهای مسکونی تعمیراتی بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و احداثی ها نیز در حال انجام است.

وی توضیح داد: نزدیک به 2800 نفر از افرادی که واحدهای آنها در زلزله آسیب دیده بود به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که بانک ها در حال عقد قرارداد با مالکان، هستند.

به گفته جنتی، 62 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت شد که به تناسب پیشرفت فیزیکی واحدها در حال واگذاری است.

جنتی یادآور شد: در شهرها 130 میلیون تومان تسهیلات کم بهره همراه با 55 میلیون تومان بلاعوض و در روستاها نیز 110 میلیون تومان تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 میلیارد تومان بلاعوض به زلزله زدگان سی سخت پرداخت شد

62 میلیارد تومان بلاعوض به زلزله زدگان سی سخت پرداخت شد