مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-23سياسي

رعایت شأن و منزلت مردم اردکان در تأمین آب شرب


سرپرست فرمانداری اردکان در نشستی فوق العاده که با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد برگزار شد، بر لزوم رعایت شأن و منزلت مردم اردکان در تأمین آب تاکید کرد.

- ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری اردکان در نشستی فوق العاده که با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد برگزار شد، بر لزوم رعایت شأن و منزلت مردم اردکان در تأمین آب تاکید کرد.

مصطفی پوردهقان اردکان روز گذشته در این نشست با تأکید بر لزوم رعایت شأن و منزلت مردم اردکان در تأمین آب گفت: به ناچار و برای تأمین آب سالم و شیرین، 37 ایستگاه برداشت آب ساخته شده که تعدادی از آن ها مستقیماً به شبکه انتقالی متصل هستند و با استفاده از اعتبارات استانی و شهرستانی درصدد اتصال مستقیم تمام این ایستگاه ها به شبکه آب انتقالی از طریق ایجاد 40 کیلومتر لوله کشی جدید تا پیش از فصل تابستان هستیم.

وی با تشریح وضعیت کمی و کیفی آب شهرستان، وابستگی شدید به آب انتقالی را از مهم ترین مسائل در این حوزه عنوان کرد و گفت: نیاز شهرستان اردکان در اوج مصرف، 400 لیتر بر ثانیه است که بخش عمده آن با توجه به فقر منابع آبی داخلی، از آب انتقالی تأمین می شود.

سرپرست فرمانداری اردکان همچنین انتقال آب خلیج فارس به اردکان را یک ابرطرح ملی توصیف و اظهار امیدواری کرد که بخشی از این آب با اولویت به تأمین نیازهای شرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت شأن و منزلت مردم اردکان در تأمین آب شرب

رعایت شأن و منزلت مردم اردکان در تأمین آب شرب