مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-23سياسي

تدوین دستورات برگزاری انتخابات اخلاقی توسط نهادهای مربوطه


امام جمعه بخش مرکزی یزد نسبت به برگزاری انتخابات اخلاقی تاکید کرد و گفت: باید نهادهای مختلف، در این باره با همفکری، دستورات اخلاقی را تدوین کنند.

- ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد نسبت به برگزاری انتخابات اخلاقی تاکید کرد و گفت: باید نهادهای مختلف، در این باره با همفکری، دستورات اخلاقی را تدوین کنند.

آیت الله سیدکاظم مدرسی در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز بخش مرکزی که به دلیل شیوع کرونا به صورت صوتی و بدون برگزاری حضوری این آیین منتشر شد، با اشاره به رکن اخلاقی انتخابات اظهار کرد: انتخابات از مباحث مهم و پیشرو در کشور به شمار می رود که همه ما چه در قالب فردی دارای مسئولیت در بدنه نظام و چه به عنوان فردی عادی، در مقابل آن مسئول هستیم.

وی با اشاره به این که انتخابات ابعاد متعددی مانند ابعاد قانونی، داخلی و بین المللی دارد، تصریح کرد: آنچه از همه ابعاد دیگر مهمتر است مربوط به بعد اخلاقی آن می‎شود که باید نهادهای مختلف، در این باره با همفکری، دستورات اخلاقی را تدوین کنند.

وی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی مدعی سیاست اخلاقی است، گفت: باید انتخابات در این نظام نیز به صورت اخلاقی و با در نظر گرفتن جنبه اخلاقی آن برگزار شود چرا که اگر انتخابات اخلاقی برگزار شود، بسیاری از فضائل اخلاقی فردی و اجتماعی نیز در آن ظهور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دستورات برگزاری انتخابات اخلاقی توسط نهادهای مربوطه

تدوین دستورات برگزاری انتخابات اخلاقی توسط نهادهای مربوطه