مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-23سياسي

ضرورت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با پروژه صهیونیستی


تولیت آستان قدس رضوی جریان اسلام هراسی در دنیا را نشات گرفته از رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با این توطئه استکبار تأکید کرد.

- ، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با بیان اینکه امیدواریم نتیجه این سفر نزدیکی بیش از پیش دو ملت ایران و پاکستان باشد، ابراز کرد: ما عزت، استقلال و اقتدار کشور پاکستان را عزت، استقلال و اقتدار خودمان می دانیم و همواره از خواسته به حق پاکستان در خصوص کشمیر دفاع می کنیم و آن را به حق می دانیم.

وی با بیان اینکه اشعار و دیدگاه های روشنفکرانه و متعالی اقبال لاهوری همواره مورد ارج برای ما بوده است، افزود: ایران اسلامی حدود 920 کیلومتر مرز مشترک با کشور پاکستان دارد، همچنین در حوزه های فرهنگی مانند ادبیات، شعر، محبت نسبت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و آیین های ملی همچون عید نوروز دو ملت نقاط مشترک بسیاری با یکدیگر دارند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه سخنان خود به توطئه های اسلام هراسی استکبار در غرب اشاره و عنوان کرد: تمام کشورهای اسلامی وظیفه دارند از امکانات و قدرت خود در جهت رفع شبهات نسبت به دین اسلام استفاده و با جریان های اسلام هراسی که در غرب ایجاد شده است، مقابله و از اسلام دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با پروژه صهیونیستی

ضرورت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با پروژه صهیونیستی