مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-23بين الملل

مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای روسی بر فراز اقیانوس آرام


وزارت دفاع روسیه می گوید نیروی دریایی آمریکا با اعزام چند فروند جنگنده، برای هواپیماهای نظامی این کشور در آسمان اقیانوس آرام ایجاد مزاحمت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از رهگیری هواپیمای جاسوسی آمریکایی توسط جنگنده روسیه، نیروی هوایی ایالات متحده نیز سعی در ایجاد مزاحمت برای هواپیماهای نظامی مسکو داشت.

وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد یک فروند هواپیمای ضد زیردریایی توپولف تی یو-142 مشغول پرواز روتین بر فراز اقیانوس آرام بود که جنگنده های اف-18 آمریکایی برای آن مزاحمت ایجاد کردند.

به نوشته وبگاه شبکه ) روز چهارشنبه بود که در ادامه جنگ دیپلماتیک مسکو-واشنگتن، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد 10 دیپلمات آمریکا را عنصر نامطلوب دانسته و آنها باید خاک این کشور را ترک کنند.

دولت آمریکا روز پنجشنبه تحریم های جدیدی را علیه 32 فرد و نهاد روسی اعمال کرد.

کاخ سفید در بیانیه ای علاوه بر اعلام تحریم های جدید که به بهانه دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و حمله سایبری علیه این کشور وضع شده اند، ده دیپلمات روس را به جاسوسی متهم کرده و از آن ها درخواست کرد آمریکا را ترک کنند.

این تحریم ها که بر اساس دستور اجرایی رییس جمهور آمریکا وضع شده و از 14 ژوئن امسال اجرایی می شوند،  6 شرکت روس فعال در زمینه تکنولوژی را نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای روسی بر فراز اقیانوس آرام

مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای روسی بر فراز اقیانوس آرام