مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-23اقتصادي

تصفیه خانه فاضلاب خرمشهر در مرحله تجهیز است


سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر حدود 60 درصد تجهیزات و لوازم مورد نیاز تصفیه خانه آب خرمشهر خریداری شده و در حال نصب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزان عباسیان در حاشیه جلسه ستاد برنامه ریزی خرمشهر، اظهار کرد: با توجه به اینکه آبفای خوزستان 110 میلیارد ریال دیون دارد، امسال از محل آب رسانی برای تصفیه خانه شهرستان خرمشهر اعتبار دیده شد و اگر این اعتبار طبق برنامه جذب شود، می توان کار را به اتمام رساند.

وی، به جذب اعتبار 400 میلیاردی برای اصلاح شبکه فاضلاب این شهرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس ماده 56 در رابطه با شهرستان خرمشهر، 400 میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه اعتبار جذب شد و مجوز بانک در حال پیگیری است؛ همچنین اسناد مناقصه فاضلاب برای 120 کیلومتر خطوط فرسوده و بخشی از مناطق برای توسعه اولویت بندی شده و ظرف هفته آینده آماده است.

عباسیان بیان کرد: در حال حاضر خطوط اصلی فاضلاب در خرمشهر در سه سند فازبندی شده اند و ظرف 20 روز آینده در حوزه تشریفات به مناقصه گذاشته می شود و امید است که تا تیرماه امسال پیمانکاران پروژه های فاضلاب انتخاب شوند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان، به پروژه های در دست اجرای آبفا در خرمشهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پیمانکار پروژه فاضلاب فعالیت دارد و یک پیمانکار دیگر نیز در تعهد من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب خرمشهر در مرحله تجهیز است

تصفیه خانه فاضلاب خرمشهر در مرحله تجهیز است