مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-23سياسي

مردم رییس جمهوری انقلابی و شجاع انتخاب کنند


امام جمعه بجنورد با اشاره به اختیارات گسترده رییس جمهور، گفت: مردم فردی شجاع و انقلابی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنند تا بتواند در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که به صورت مجازی برگزار شد، به نقش پر رنگ حضرت خدیجه در گسترش اسلام اشاره داشت و اظهار کرد: ایشان در جامعه ای که مردم اهل کتاب و مطالعه نبودند، با تورات و انجیل آشنا بود.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: حضرت خدیجه پیامبری که از لحاظ دنیوی ثروتمند نبود را به عنوان همسر برگزید زیرا پیامبر سرشار از صفات نیک بودند.

وی بصیرت حضرت خدیجه را دیگر ویژگی بارز ایشان دانست و افزود: زمانی که پیامبر آیات الهی را برای همسر خود خواند، ایشان با توجه به علمی که داشت بلافاصله به اسلام ایمان آورد و تا پای جان از این ایمان خود حمایت کرد.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: در زمان مقابله با معاویه بسیاری از سپاهیان امام جیره خوار نفاق بودند و از سوی دیگر جنگ امام حسن (ع) با کفر نبود بلکه با نفاق بود لذا اگر جنگ ادامه پیدا می کرد ممکن بود ایشان حتی از سوی به ظاهر یاران خود شهید می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رییس جمهوری انقلابی و شجاع انتخاب کنند

مردم رییس جمهوری انقلابی و شجاع انتخاب کنند