مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-23پزشكي

آمادگی سپاه کرمانشاه برای راه اندازی بیمارستان صحرایی


معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه برای راه اندازی بیمارستان صحرایی برای بیماران مبتلا به کرونا در موج جدید این بیماری خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه برای راه اندازی بیمارستان صحرایی برای بیماران مبتلا به کرونا در موج جدید این بیماری خبر داد.

جلال فتاحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اختصاص حدود 45 تخت در بیمارستان امام حسین(ع) به بیماران کرونایی در موج جدید کرونا، اظهار کرد: هر زمانی که نیاز باشد، آماده راه اندازی بیمارستان صحرایی در مدت زمانی کوتاه در هر شهرستانی هستیم.

فتاحی اضافه کرد: پزشک و پرستار هم به اندازه کافی پای کار هستند، لذا مشکلی برای برپایی بیمارستان صحرایی در هیچ جای استان نداریم.

معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به ظرفیت های نقاهتگاهی سپاه استان داشت و گفت: از ابتدای شیوع کرونا یک مجموعه خوابگاهی با ظرفیت حدود 120 تخت را برای استفاده بیماران کرونایی در دوره نقاهت آماده کردیم که گرچه این مجموعه به دلیل استقبال کم بیماران تعطیل شد، اما در صورت نیاز آماده استفاده بیماران کرونایی در دوره نقاهت 14 روزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه کرمانشاه برای راه اندازی بیمارستان صحرایی

آمادگی سپاه کرمانشاه برای راه اندازی بیمارستان صحرایی