مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-23سياسي

تقویت همکاری قرقیزستان با سازمان ملل در مبارزه با مواد مخدر


معاون وزیر کشور قرقیزستان و نماینده سازمان ملل در موضوع مبارزه با قاچاق مواد مخدر و حفاظت از مرزها در «بیشکک» دیدار و بر همکاری دوجانبه در این زمینه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، امروز نور بیک عبدیف معاون وزیر کشور قرقیزستان با آشیتا میتال رییس دفتر مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل در آسیای مرکزی در شهر بیشکک دیدار و گفت وگو کردند.

همچنین در این دیدار اولان بیک سلطانوف رییس سرویس مبارزه با قاچاق مواد مخدر وزارت کشور ، نور بیک جانگا بیلوف رییس اداره پشتیبانی حقوقی و همکاری های بین المللی وزارت کشور، آندره سلزنیف مشاور در زمینه مقابله با قاچاق انسان و قاچاق، ردا سیگدینه هماهنگ کننده بین المللی UNODCدفتر مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل و کون مارکرینگ قائم مقام وزارت کشور قرقیزستان حضور داشتند.

معاون وزیر کشور قرقیزستان در سخنان خود ضمن ابراز خوشحالی از این گردهمایی بار دیگر بر اهمیت بسیار دفتر مبارزه با قاچاق مواد مخدر سازمان ملل تاکید کرد و به موضوعات مبارزه با جرم در این کشور پرداخت و خاطر نشان کرد: این دفتر سهم بسزایی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و پیشگیری از جرم دارد.

آشیتا میتال نیز در این دیدار گفت: ما وزارت کشور قرقیزستان را مهمترین شریک در مبارزه با جرم می دانیم، همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری قرقیزستان با سازمان ملل در مبارزه با مواد مخدر

تقویت همکاری قرقیزستان با سازمان ملل در مبارزه با مواد مخدر