مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-23سياسي

سیر تا پیاز افزایش حقوق سربازان/ آیا حقوق سربازی باز هم زیاد می شود؟


اواسط هفته جاری بود که ستادکل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای از افزایش حقوق سربازان خبر داد و حالا رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزییات این افزایش در حقوق سربازان را تشریح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 25 فروردین ماه امسال بود که سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد که حقوق سربازان در سال 1400 افزایش می یابد.

خبری که خیلی زود مورد توجه سربازان قرار گرفته و انتظار برای افزایش حقوق ها آغاز شد.

انتظاری که البته چندان طولانی نشد و در پیش از ظهر روز سه شنبه، 31 فروردین ماه، ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که حقوق سربازان افزایش یافت.

برابر این اطلاعیه پیگیری ستادکل نیروهای مسلح و همکاری دولت و مجلس سبب شد تا از فروردین ماه امسال میانگین حقوق سربازان از 440 هزار تومان در سال 1399 به یک میلیون و پانصد هزار تومان در سال 1400 برسد.

به طوریکه در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنان موصوف در مناطق عادی یک میلیون و 50هزار تومان و حداکثر آن نیز چهار میلیون تومان در مناطق عملیاتی است.

همچنین اعلام شد که به کارکنان وظیفه متاهل و کارکنان وظیفه نخبه حقوق معادل 100 درصد مبنای قانون خدمت وظیفه عمومی پرداخت خواهد شد که رقم آن در مناطق عادی دو میلیون تومان و در سایر مناطق نیز علاوه بر حقوق، فوق ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز افزایش حقوق سربازان/ آیا حقوق سربازی باز هم زیاد می شود؟

سیر تا پیاز افزایش حقوق سربازان/ آیا حقوق سربازی باز هم زیاد می شود؟