مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-23دانش

آغاز ثبت نام واحد درسی مجازی «آشنایی با مبانی طب ایرانی» از فردا


ثبت نام چهارمین فراخوان ارائه دو واحد درسی مجازی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» از فردا 4 اردیبهشت ماه 1400 آغاز می شود.

- ثبت نام چهارمین فراخوان ارائه دو واحد درسی مجازی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل از فردا 4 اردیبهشت ماه 1400 آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان دانشگاهای علوم پزشکی کشور ارائه شده است و چهارمین فراخوان این درس دو واحدی ویژه دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی1400-1399 دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است.

دانشجویان از 4 تا 20 اردیبهشت 1400 فرصت دارند نسبت به ثبت نام برای اخذ این واحد درسی اقدام کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی، با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور (14 اسفند 95) با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل را برای دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ارائه می کند.

گروه هدف دانشجویان علوم پزشکی است و این درس برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه به صورت اجباری و برای دانشجویان سایر رشته های علوم پزشکی به صورت اختیاری ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام واحد درسی مجازی «آشنایی با مبانی طب ایرانی» از فردا

آغاز ثبت نام واحد درسی مجازی «آشنایی با مبانی طب ایرانی» از فردا