مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-23بين الملل

نتانیاهو: با احیای برجام مخالفت کنید!


نشریه آکسیوس به نقل از مقامات اسراییلی اعلام کرد که هیأت نمایندگی رژیم صهیونیستی قرار است در گفتگوهای راهبردی با مقامات ایالات متحده مخالفت تل آویو با احیای برجام را اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، همزمان با ادامه روند مذاکرات طرف های برجام در وین با هدف احیای این توافق هسته ای، مقامات تل آویو در تلاش برای کارشکنی و ممانعت از به ثمر نشستن این مذاکرات هستند.

در همین ارتباط، گروهی از مقامات اسراییلی به نشریه آکسیوس گفتند که قرار است یک هیأت نمایندگی از سوی رژیم صهیونیستی برای شرکت در گفتگوهای راهبردی پیرامون ایران هفته آینده به ایالات متحده سفر کند.

به گفته این مقام های اسراییلی، این هیأت نمایندگی مأمور است که مخالفت تل آویو با احیای برجام و خودداری از مذاکره بر سر مفاد این توافقنامه را به اطلاع مقامات واشنگتن برساند.

گفته می شود در نشستی که روز پنج شنبه با حضور نخست وزیر، وزرای جنگ و خارجه و همچنین اعضای هیأت نمایندگی اسراییل برگزار شد، محورهای این پیام مورد بحث قرار گرفت.

در این نشست، نتانیاهو بار دیگر موضع خود نسبت به توافق هسته ای ایران را اعلام کرد و مدعی شد که احیای برجام اسراییل را در معرض خطر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: با احیای برجام مخالفت کنید!

نتانیاهو: با احیای برجام مخالفت کنید!