مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-23بين الملل

مخالفت با بازگشت آمریکا به برجام، دستورکار سفیر هیأت صهیونیست به واشنگتن


یک وبگاه خبری آمریکایی به نقل از چند مقام صهیونیست گزارش داد، در پایان نشست روز پنجشنبه نتانیاهو با مقام های رژیم صهیونیستی قرار بر این شد که هیأت اسراییلی در سفر به واشنگتن بر مخالفت این رژیم با بازگشت آمریکا به برجام تاکید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گفته مقام های صهیونیست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از هیأتی که قرار است در روزهای آینده برای گفت وگوهای استراتژیک با مقام های آمریکایی درباره ایران به واشنگتن سفر کند، خواسته بر مخالفت این رژیم با بازگشت آمریکا به این موضع شبیه موضعی است که رژیم صهیونیستی طی یک سالِ قبل از امضای برجام در سال 2015 اتخاذ کرد و اکنون تاریخ می تواند تکرار شود.

قرار است مییر بن شبت ، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم، تمیر هیمن رییس دستگاه اطلاعات نظامی اسراییل و یوسی کوهن رییس موساد هفته آینده برای گفت وگو با همتایان آمریکایی خود در خصوص ایران عازم واشنگتن شوند.

نتانیاهو روز پنجشنبه با این مقامات با حضور بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و گابی اشکنازی وزیر خارجه این رژیم برای هماهنگی سیاست هایی که قرار است در واشنگتن ارائه شود، نشستی برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت با بازگشت آمریکا به برجام، دستورکار سفیر هیأت صهیونیست به واشنگتن

مخالفت با بازگشت آمریکا به برجام، دستورکار سفیر هیأت صهیونیست به واشنگتن