مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-23بين الملل

استقبال روسیه از روند مذاکرات احیای برجام در وین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری اردوپوینت، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنج شنبه درباره مذاکرات احیای توافق هسته ای (برجام) در وین گفت: - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری موضع دولت روسیه را درباره روند مذاکرات احیای برجام، بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری اردوپوینت، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنج شنبه درباره مذاکرات احیای توافق هسته ای (برجام) در وین گفت: در کل از پیشرفت احیای برجام در چارچوب رایزنی ها میان شرکای فعلی توافق و نمایندگان آمریکا راضی هستیم.

زاخارووا تاکید کرد که درباره تجدید نظر در برجام در مذاکرات وین گفت و گویی انجام نمی شود و این تصدیق می کند که توافق هسته ای نمی تواند جایگزینی داشته باشد.

در دو هفته اخیر، مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای از طریق بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به پایبندی کامل به توافق هسته ای در وین جریان داشته است.

مشارکت کنندگان در این مذاکرات، کیفیت روند آن را به طور کلی سازنده و جامع تلقی کرده اند، اما معتقدند با وجود پیشرفت هایی که حاصل شده، هنوز فعالیت مشترک بیشتری از سوی اعضای کمیسیون مشترک و آمریکا برای تحقق احیای توافق لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال روسیه از روند مذاکرات احیای برجام در وین

استقبال روسیه از روند مذاکرات احیای برجام در وین