مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-23سياسي

ولایتمداری و ایثار؛ شاکله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه پاسداران الگوی ولایتمداری و ایثار هستند، گفت: امروز سپاه و عملکرد درخشان آن به عنوان الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی و تمام ملت های مظلوم جهان در راستای مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمودی زاده با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که به عنوان مولفه مهم و تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سایر نیروهای نظامی جهان متمایز می کند، معنویت و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی الگوی ولایتمداری و ایثار هستند، گفت: مدافعان حرم اهل بیت(علیهم السلام) همچون شهدای دفاع مقدس، سردمدار ولایتمداری و ایثار هستند و در بین این شهدای والامقام شهدای پاسدار به عنوان گواه انقلابی گری و شهادت طلبی همه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به نقش موثر سپاه در خنثی نمودن توطئه هایی که بر علیه انقلاب اسلامی طراحی شده و می شوند، اظهار داشت: هر گاه تهدید متوجه انقلاب اسلامی شده است نیروهای انقلابی سپاه در کمترین زمان برای مقابله با آن تهدیدات به میدان آمده و در امتحان الهی سربلند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری و ایثار؛ شاکله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ولایتمداری و ایثار؛ شاکله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی