مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-04-23سياسي

محمد هاشمی: مدت هاست تلویزیون را نگاه نمی کنم


من مدت هاست که برنامه های صداوسیما را خیلی و جزیی دنبال نمی کنم.

ایران طبق فرامایشات مقام معظم رهبری نیازمند انسجام ملی است ولی متاسفانه آیتم ها و برنامه های سیاسی سازمان صداوسیما در تعارض با این مساله است.

پایگاه خبری انتخاب در گفت و گو با محمد هاشمی می آورد: رییس اسبق سازمان صداوسیما اعتقاد دارد که ایران طبق فرامایشات مقام معظم رهبری نیازمند انسجام ملی است ولی متاسفانه آیتم ها و برنامه های سیاسی سازمان صداوسیما در تعارض با این مساله است.

محمد هاشمی رفسنجانی در گفت وگو با انتخاب درمورد مستندسازی ها و برنامه های صداوسیما علیه ظریف و تیم مذاکره کننده اظهار داشت: من مدت هاست که برنامه های صداوسیما را خیلی و جزیی دنبال نمی کنم.

بنابراین نمی توان به جزییات این برنامه تلوزیونی اخیر اشاره کنم ولی در کلیات باید گفت که ساخت چنین آیتم ها و برنامه هایی در صداوسیما که پیشتر مشابه آن را شاهد بودیم به وحدت ملی در موضوعات کلان و ملی در عرصه داخلی و خارجی آسیب جدی وارد می کند.

رییس اسبق سازمان صداوسیما ادامه داد: امروز خیلی از کشورها در دنیا با ایران دشمنی دارند یا حداقل ارتباط حسنه ای با ایران ندارند.

بنابراین ما نباید در چنین شرایطی وحدت و انسجام ملی را خدشه دار کنیم ولی متاسفانه در برخی رسانه ها از جمله رسانه ملی به چنین نکته مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد هاشمی: مدت هاست تلویزیون را نگاه نمی کنم

محمد هاشمی: مدت هاست تلویزیون را نگاه نمی کنم