مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-23اقتصادي

کاهش بار برق تهران با کشف 22 هزار دستگاه ماینر


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: با شناسایی 340 مرکز استخراج بیت کوین (ارز الکترونیک) و جمع آوری 22 هزار دستگاه ماینر، 44 مگاوات از بار برق استان کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حاجی رضا تیموری روز پنجشنبه در مراسم مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع در منطقه شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت به خبرنگار ایرنا گفت: این مانور در مناطق 22 گانه استان با حضور 147 اکیپ و خودروی عملیاتی با همکاری 420 نفر از همکاران اجرا شد.

وی با اشاره به مصرف بالای استخراج رمز ارزها اضافه کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که برای پایداری شبکه برق در حال انجام است، شناسایی و جمع آوری مراکز استخراج رمز ارزها و مزارع بیت کوینی است که به صورت غیرمجاز در برخی از مناطق استان تهران در حال فعالیت می باشند.

وی گفت: تاکنون 340 مرکز شناسایی شده و 22 هزار دستگاه بیت کوین جمع آوری گردیده که با این اقدام، 44 مگاوات از بار برق استان کاهش پیدا کرده و موجب پایداری و تامین برق مشترکان شد.

تیموری با اشاره به اهداف اجرای مانور شرکت برق استان تهران تصریح کرد: هدف از اجرای این گونه مانورها، پایداری شبکه برق، رفع اتصالات سست، مقابله با رمز ارزهای غیر مجاز، بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پرعارضه، بهبود ظرفیت انتقال بار و تامین برق متقاضیان جدید بویژه برق رسانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بار برق تهران با کشف 22 هزار دستگاه ماینر

کاهش بار برق تهران با کشف 22 هزار دستگاه ماینر