مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-04-22سياسي

انتقاد یک نماینده از سیاست های کرونایی دولت


یکی از نمایندگان گلستان در مجلس با انتقاد از سیاست های کرونایی دولت گفت: قبل از تعطیلات نوروزی شهر هایی که قرمز و نارنجی بودند زرد و آبی معرفی شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامعلی کوهساری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در گرگان بر تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی در استان تأکید کرد و اظهار داشت: مجمع نمایندگان به همراه استاندار گلستان جلساتی را با وزیر بهداشت و اعضای دولت برای بهبود وضعیت زیرساخت های بخش بهداشت و درمان برگزار کرده است.

وی گفت: در بودجه 1400 نیز اعتبارات خوبی برای پروژه های بیمارستانی در استان دیده شده که امیدواریم تخصیص این اعتبارات بموقع و 100 درصدی باشد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی از سیاست های یک بام و دو هوای دولت در مدیریت کرونا هم انتقاد کرد و افزود: شدت شیوع کرونا به گونه ای است که اکثر نقاط کشور از جمله استان گلستان در وضعیت قرمز قرار گرفته و در برخی از نقاط حتی فراتر از قرمز است و احتمال اینکه مردم چند روز در قرنطینه قرار بگیرند وجود دارد.

وی گفت: قبل از تعطیلات نوروزی شهر های قرمز و نارنجی به یکباره زرد و آبی می شوند و تردد به همه جای کشور آزاد بوده و مسافرت ها هم نسبت به سال های قبل افزایش پیدا می کند، اما از روز 13 فروردین همه چیز بر عکس شد تا جایی که در این روز ورود به کلیه تفرجگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک نماینده از سیاست های کرونایی دولت

انتقاد یک نماینده از سیاست های کرونایی دولت