مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-04-22اقتصادي

حاجی پور: اگر بازار تعطیل می شود، دریافت مطالبات بانک ها هم باید به تعویق بیفتد


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به لزوم به تعویق انداختن دریافت مطالبات مالی از کسبه و مغازه داران، عنوان کرد: اگر قرار است کسب و کارها و بازار تعطیل شود بانک هم باید تعطیل شوند، - یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به لزوم به تعویق انداختن دریافت مطالبات مالی از کسبه و مغازه داران، عنوان کرد: اگر قرار است کسب و کارها و بازار تعطیل شود بانک هم باید تعطیل شوند، یعنی دریافت مطالبات مالی باید به تعویق بیفتد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شرایط نامساعد کرونایی در کشور عنوان کرد: متاسفانه شرایط مساعد نیست، چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ به وضعیت کشورهای همسایه چون عراق نگاهی بیندازید واقعا نمی دانیم چرا در ایران چنین وضعیتی را شاهد هستیم.

وی افزود: به هر شکل موضوعی که روشن است این می باشد که همه ما باید به رعایت پروتکل های اجتماعی و توجه هرچه بیشتر به توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا اهتمام بورزیم، اگرچه متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم بسیاری از این موارد رعایت نمی شود، برای مثال به تشکیل صف های مختلف و ترددها نگاهی بیندازید.

نماینده مردم آمل تاکید کرد: به هر شکل دولت باید به فکر اقدامی اساسی باشد، وقتی یک کاسب و مغازه دار باید اجاره مغازه بدهد، جنس خریده و چک صادر کرده است، چگونه شغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی پور: اگر بازار تعطیل می شود، دریافت مطالبات بانک ها هم باید به تعویق بیفتد

حاجی پور: اگر بازار تعطیل می شود، دریافت مطالبات بانک ها هم باید به تعویق بیفتد