مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-04-22ورزشي

نتوانستیم در نیم فصل تیم مان را تقویت کنیم / بازی برابر گل گهر سخت است


گل گهر سیرجان یکی از تیم های خوب این دوره بوده و فکر می کنم یکی از تیم های باکیفیت لیگ ما هست مطمئن هستیم بازی سختی خواهد بود.

- سیرجان - سرمربی تیم صنعت نفت گفت: گل گهر سیرجان یکی از تیم های خوب این دوره بوده و فکر می کنم یکی از تیم های باکیفیت لیگ ما هست مطمئن هستیم بازی سختی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس پورموسوی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم های گل گهر سیرجان – صنعت نفت آبادان عنوان کرد: متأسفانه مشکلات تیم ما هنوز پا بر جا هست.

اما امروز می خواهم از تک تک بازیکنانم تشکر کنم، درود می فرستم به شرف این بازیکنان که علی رغم اینکه 6 ماه حقوقی دریافت نکرده اند، اما همیشه با انرژی مثبت و انگیزه زیاد در تمرینات ظاهر شدند، هیچ گونه اعتراضی، هیچ گونه مصاحبه و هیچ گونه اعتصابی ما در تیممان نداشتیم.

پورموسوی در مورد بازیکنان تیمش گفت: مطمئن هستم همه مربیان دوست دارند از این بازیکنان در تیمشان استفاده بکنند و بدون دغدغه بخواهند کارشان را انجام بدهند.

وی ادامه داد: علی رغم همه مشکلات مان مثل بازی های گذشته ، فقط به عشق هوادارانمان، فردا این بچه ها سعی می کنند که بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

سرمربی صنعت نفت در مورد میهمان نوازی سیرجانی ها بیان کرد: جا دارد از مهمان نوازی مسئولین باشگاه گل گهر سیرجان و قلعه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانستیم در نیم فصل تیم مان را تقویت کنیم / بازی برابر گل گهر سخت است

نتوانستیم در نیم فصل تیم مان را تقویت کنیم / بازی برابر گل گهر سخت است