مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-04-22سياسي

ضرورت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با پروژه صهیونیستی اسلام هراسی در دنیا


تولیت آستان قدس رضوی جریان اسلام هراسی در دنیا را نشأت گرفته از رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با این توطئه استکبار تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز در دیدار با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه هیتلری یهودیان را کشته است و بر فرض هولوکاست حقیقت داشته باشد، چرا مسلمانان ها باید غرامت آن را بپردازند؟ حجت الاسلام مروی تأکید کرد: مسلمانان باید نسبت به دشمنی ها و طراحی های خبیثانه صهیونیست ها هوشیار و موضع داشته باشند، صهیونیسم ضمن تبلیغات گسترده علیه اسلام و ایجاد اسلام هراسی در دنیا، در میدان عمل نیز داعش را ایجاد کرده تا به وسیله آن پروژه اسلام هراسی خود را در جهان به پیش ببرد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اعمال و رفتار داعش هیچ سنخیت، تناسب و هماهنگی با دستورات و آموزه های اسلام نداشته است، عنوان کرد: صهیونیست ها و آمریکایی ها که خود ایجاد کننده داعش بودند، اعمال وحشیانه داعش را در دنیا به نام اسلام پخش و تبلیغ کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: اگر تلاش ها، فداکاری ها و طراحی های استراتژیک آن مرد بزرگ نبود، مشخص نبود که داعش چه بلایی سر کشورهای اسلامی می آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با پروژه صهیونیستی اسلام هراسی در دنیا

ضرورت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با پروژه صهیونیستی اسلام هراسی در دنیا