مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:202021-04-22بين الملل

آیا فصل درو توفان در سرزمین های اشغالی فرا رسیده است؟


دو رخداد بسیار مهم یعنی انفجار در کارخانه جات تولید موشک های پدافند هوایی «آرو» که ستون فقرات پدافند موشکی و سامانه گنبد آهنین است، به همراه اصابت موشک به نزدیکی دیمونا، - دو رخداد بسیار مهم یعنی انفجار در کارخانه جات تولید موشک های پدافند هوایی آرو که ستون فقرات پدافند موشکی و سامانه گنبد آهنین است، به همراه اصابت موشک به نزدیکی دیمونا، قطعا واجد پیام های روشنی برای سردمداران شرور رژیم صهیونیستی است که تداوم شرارت می تواند هزینه هایی با ابعاد بسیار بزرگتر و خطرناک تر برای این رژیم داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نورنیوز، حوادث دو روز گذشته و بامداد امروز در سرزمین های اشغالی که با توجه به دست پاچگی نیروهای امنیتی و ارتش این رژیم در تایید و رد اخبار منتشر شده در این خصوص، موج گسترده ای از نگرانی را میان شهروندان سرزمین های اشغالی ایجاد کرده، موج انتقادات را روانه نتانیاهو نخست وزیر این رژیم کرده است.

عصر روز چهارشنبه ابتدا رسانه های صهیونیستی از جمله هاآرتص خبر از انفجاری مهیب در کارخانه ساخت موتورهای موشکی تومر دادند که یک روز قبل رخ داده بود.

در ادامه و حوالی ساعت 1:20 بامداد امروز پنج شنبه به وقت تل آویو بود که همین رسانه ها خبر از اصابت موشک به نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فصل درو توفان در سرزمین های اشغالی فرا رسیده است؟

آیا فصل درو توفان در سرزمین های اشغالی فرا رسیده است؟