مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-04-22پزشكي

معرفی 1000 واحد متخلف به مراجع قضایی در دوران شیوع کرونا


مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طول سال گذشته 400 هزار بازرسی از بنگاه های تولیدی انجام شد و یک هزار واحد متخلف در زمینه رعایت ایمنی و سلامت به مراجع قضایی معرفی شدند.

علی فاضلی در گفت و گو با یرنا اظهار داشت: از ابتدای اعلام همه گیری بیماری کرونا مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به تدوین پروتکل هایی در این خصوص کرد.

وی افزود: با وجود اینکه تفکیک وظایف در حوزه ایمنی و بهداشت کار بین وزارتخانه های تعاون و بهداشت صورت گرفته است اما با توجه به شرایط موجود و بسیج عمومی در خصوص قطع زنجیره همه گیری، همکاران ما نیز در حوزه بازرسی کار در سطح کشور اجرای مقررات و نظارت بر عوامل پیشگیرانه را در دستور کار قرار دادند.

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون بیان کرد: در این راستا، چک لیست 11 بندی از سوی وزارت بهداشت تهیه شد و این را در اختیار همکاران قرار دادند تا در حین بازرسی های عمومی و تخصصی حوزه ایمنی و حفاظت فنی، این موضوع بررسی و پایش شود.

وی اظهارداشت: سال گذشته حدود 400 هزار مورد بازرسی از کارگاه ها صورت گرفت و رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاه رصد شد.

مظفری ادامه داد: مجموعه کارفرمایی در اغلب نقاط همکاری و مساعدت مناسبی در باب پیشگیری از بیماری کرونا داشتند و تلاش کردند شرایط پیشگیرانه را برای کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 1000 واحد متخلف به مراجع قضایی در دوران شیوع کرونا

معرفی 1000 واحد متخلف به مراجع قضایی در دوران شیوع کرونا