مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-04-22اقتصادي

اولین مرحله از واکسیناسیون پاکبانان بیرجندی آغاز شد


معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بیرجند گفت: اولین مرحله از واکسیناسیون پاکبانان شهرداری بیرجند آغاز شد و 200 نفر پاکبان در شهرداری بیرجند مشغول فعالیت هستند که در فاز نخست 31 نفر از آن ها علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بیرجند گفت: اولین مرحله از واکسیناسیون پاکبانان شهرداری بیرجند آغاز شد و 200 نفر پاکبان در شهرداری بیرجند مشغول فعالیت هستند که در فاز نخست 31 نفر از آن ها علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

جواد بهدانی، امروز پنج شنبه دوم اردیبهشت به یسانه های گروهی اعلام کرد: اولویت این واکسیناسیون با پرسنل جمع آوری زباله است که در معرض آلودگی بیشتری قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری و مرکز بهداشت شهرستان بیرجند در فاز اول تزریق واکسن کووید 19، 31 نفر از پاکبانان در برابر این ویروس واکسینه شدند که این روند براساس برنامه زمان بندی شده تا واکسیناسیون تمامی پاکبانان ادامه خواهد یافت.

بهدانی یادآور شد: همچنین تزریق مرحله دوم واکسیناسیون نیروهای غسال و غساله که در آرامستان شهرداری بیرجند فعالیت دارند نیز به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرحله از واکسیناسیون پاکبانان بیرجندی آغاز شد

اولین مرحله از واکسیناسیون پاکبانان بیرجندی آغاز شد